fredag 15 januari 2010

Mod

Jag är sååå trött, men vill ändå skriva några rader. Har börjat skola idag, litterär gestaltning 100 p. Så här ska skrivas så pennan glöder. Svenska B ska jag också läsa, men den kursen startar om 10 dagar. Det är jätte spännande och roligt och utmanande och läskigt.
Har den senaste tiden gjort en väldans massa läskiga saker och gått emot en massa rädslor jag har. Vägrat några gånger att låta rädslan styra mig. Jag har bitit den hårt i svansen, rädslan alltså. Modig som ett lejon är jag!

Det är väldigt jobbigt att vara rädd för allt och ingenting, jag blir trött och vill inte gå utanför min dörr. Har haft det så nu i ett par veckor, men jag tror jag är på väg ut ur eländet. Även denna gång , helt utan vin och piller!

Tycker skitsynd om alla djuren ute som har svårt att hitta mat. Idag har jag förutom fåglarna även gett hararna mat. En hare dog utanför min trädgård i förmiddags, det var hjärtskärande att se. Grät floder.

Finns ingen röd tråd i mitt inlägg idag, men det finns det inte i mitt huvud heller. Så är det och så får det vara

Vill avsluta med ett vrål, ett modigt lejonvrål. AAaaaooooouuuuuu!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar